• Aktualności
  • Miło nam poinformować, że Grupa BPS otrzymała Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021!

Miło nam poinformować, że Grupa BPS otrzymała Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021!

21-09-2021

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm. Podczas badań, konsumenci dzielą się swoimi opiniami na temat jakości produktów i usług w poszczególnych grupach. Następnie identyfikowani są liderzy.

                    Konsumencki Lider Jakosci dla Grupy BPS grafika         

Rzetelna, profesjonalna obsługa, pozytywne doświadczenia klientów, atrakcyjna oferta, wiarygodność oraz wieloletnia tradycja zadecydowały o wyróżnieniu dla naszego Zrzeszenia. Aż 76,7 proc. respondentów, biorących udział w ogólnopolskich badaniach konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy osób, uważa Grupę BPS za najlepszą w kategorii „Banki Spółdzielcze” i realnie poleca jej usługi. Markę Grupa BPS zna 29,7 proc. badanych. Skojarzenia, jakie budzi Grupa BPS, to: polski bank, zaufanie, tradycja, atrakcyjna oferta.

certyfikat dla grupy bps laur konsumencki lider jakosci 2021