W związku z rozpowszechnianiem się Koronawirusa, stale podejmujemy w Banku szereg działań w trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników oraz dokładamy wszelkich starań, aby zminimalizować niedogodności związane z bieżącą obsługą.
- Wszystkie nasze Placówki spełniają wszelkie rygory sanitarne. Do dyspozycji Klientów dostępne są płyny dezynfekujące, zachowany jest dystans społeczny.
- Pracownicy korzystają z wszelkich dostępnych środków ochrony osobistej tj. maseczek, przyłbic, rękawiczek jednorazowych. Dodatkowo wprowadzone zostały przy bezpośredniej obsłudze Klienta osłony oddzielające. Stale dezynfekowane są powierzchnie wspólne tj. klamki, pochwyty, blaty biurek etc.
- W Banku wdrożono procedury działania związane z Koronawirusem i zapobieganiem jego rozprzestrzeniania.
- Wszystkie placówki pracują w godzinach ich otwarcia (informacja dostępna na stronie internetowej Banku) i świadczą pełen zakres usług.
- W godzinach 10.00-12.00 stosujemy zasadę pierwszeństwa w obsłudze osób powyżej 60 roku życia. Placówki są otwarte dla wszystkich, ale osoby starsze obsługiwane są w pierwszej kolejności.
W związku z powyższym jak i innymi niedogodnościami związanymi z epidemią, odwiedzających Placówki prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Rekomendujemy i zachęcamy do korzystania w jak największym zakresie z bankowości internetowej i mobilnej oraz bankomatów.
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące Koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej, służby sanitarne i dostosowujemy nasze działania do ich treści.
Zarząd Banku